etttonmuskler.blogg.se

Vicky: nu är det dags igen!

tillbaka till vardagen, har varit trögt med träningen under semestertiden men nu är det dags att köra stenhårt igen! Brukade ju hålla mig till ca 5 dagars träning i veckan och planerar att fortsätta på det spåret framöver. Funderar även på att eventuellt börja om med innebandyn men det är fortfarande oklart hur jag gör där, känns mycket effektivaratt köra egen träning på gymmet då jag kan bestämma själv vad jag vill träna för muskler. 
 
Tog även min sista skopa craze idag och funderar på om jag ska lyckas överleva utan att köpa nytt, men proteinpulver blir det iaf! Som tips till Fanny så finns det en riktigt god på athletic store, med päronsplittsmak som även är billig. Kostar 180kr och räcker länge!
 
 


Hulk Hogan

Hur länge proteinpulvret räcker är väl relativt?

2013-08-05 / 22:39:13
Joar

@hulk hogan

med tanke på att man kan ta upp knappa 20g protein åt gången i flytande form och bör ha andra proteinkällor i form av riktig mat också så är dock capen ganska låg imo

2013-08-08 / 11:08:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback