etttonmuskler.blogg.se

Vicky: Smartshake

Har hunnit vara på gymmet ett par gånger i veckan, men bara inte tagit mig tid att göra något inlägg. I tisdags köpte jag en smartshake och proteinpulver, motivationen är på topp! Smartshake är nog det bästa köp jag gjort, så himla smidigt, ett fack för pulver och ett fack för piller! Riktigt smart för att få i sig proteinet så fort som möjligt.
 
Körde ett riktigt hårt pass på gymmet idag och känner redan nu att träningsvärken kommer vara jobbig de närmaste dagarna, har varit helt skakig i benen efteråt. Har även övertygat Loisa om att följa med ett pass på gymmet imorgon så jag ska leka Jillian Michaels från biggest loser! Vem vet, inom kort kanske vi har en fjärde bloggare här!
 
 


Jay Cutler

Dom nya rönen säger att det är bättre att INTE äta direkt efter. Det bästa är tydligen att äta ungefär en timme efteråt. Att vänta har positiv effekt på hormonnivåerna. Tack för mig. PZ /JC

2013-08-15 / 23:43:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback