etttonmuskler.blogg.se

Vicky: dags att ta tag i livet

 
 
Kan helt klart påstå att jag legat på latsidan de senaste veckorna. Lyckades dock dra mig iväg till gymmet för ett kvällspass igår. Gymmar på 24/7 och det som helt klart är bäst med hela gymmet är ju att dom har öppet dygnet runt. Igår körde jag mestadels biceps och axlar men eftersom jag inte gymmat på länge så la jag även in lite squats, idag har jag sån där lagom skön träningsvärk! 
 
För att göra både er och mig själv besvikna så kommer jag att lägga träningen en del på hyllan veckan ut eftersom jag åker iväg och hälsar på farföräldrar söderut imorgon! 
Hade iaf tur att musklerna inte hade flyttat hemifrån! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback